Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک قدم تا عشق!!!

اشکامو هدیه می کنم به جاده ی جداییمون

به التماس آخرم دو واژه نرو بمون

اشکامو هدیه می کنم به رفتنت بدون من

به تلخی این واقعه ، حادثه ی جدا شدن

اشکامو هدیه می کنم به قاب عکس روبروم

قطره به قطره می چکم تا بشکنه بغض گلوم

حس می کنم بی اختیار

حس می کنم بی اختیار

این همه عکس و یادگار

 حریف رفتنت نشن

بری به رسم روزگار

اشکامو هدیه می کنم به این ترانه به این صدا

به این که تو اول راه قصه رسید به انتها

اشکامو هدیه می کنم......................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,ساعت21:42توسط Hengameh | |