Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک قدم تا عشق!!!

روزی

     ساعتی

         می خواستم بگویم که دوستت دارم

                        اما اینک فریاد میزنم "عزیزم دوستت دارم......."

 روزی

       ساعتی

           می خواستم بگویم عاشقت هستم

                اما ای امید جان!در ان لحظه ذهن من از فواره ها بالاتر

                                                                       از زندگی پر بارتر

                                                                                    وازامید سرشاربود

    حس می کردم که از نگاهم رازم را خوانده باشی

                        اما اینک بدون تو تنهایی را با تمام ابعادش حس می کنم

وقطره قطره عشقم را با تمام وجودم

                                    در یک کلمه می گنجانم و می گویم:

"عزیزم !بدون تو خودم را تنها بی کس می بینم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت15:30توسط Hengameh | |